מצטרפים עכשיו ומקבלים

חודשיים ראשונים חינם +

מתנה למצטרפים חדשים!

עכשיו רק ב- 350 ש"ח

אתר עולם הילדים של הידברות הוא פלטפורמה ייחודית ומפוקחת, שתיתן לילדיכם שעות של חוויה והנאה איכותית.


באתר יש כמות אדירה של סדרות וסרטים, משחקים מהנים, מגוון חוגים וסדנאות לילדים, קומיקסים מגוונים, מאות סרטוני יצירה לשעות של פעילות יצירתית, סרטוני רץ ברשת מכל הסוגים, סרטוני טבע, סיפורי שמע על מדרשי חז”ל, דפי צביעה, הידעת, בדיחות ועוד הרבה תוכן יהודי מעניין לילדים שלכם!

כ-50 סרטים, כ-70 סדרות.
צפייה חופשית

כרטיסי כניסה
לכל
הגרלות הקיץ

כ-700 משחקים, 15 חוגים אונליין
בלי הגבלה!

כ-60 ספרי קומיקס שלמים.
חופשי!

כ-75 סרטים, כ-90 סדרות.
צפייה חופשית

כ-600 משחקים, 40 חוגים אונליין
בלי הגבלה!

כרטיסי כניסה לכל
הגרלות עולם הילדים!

כ-60 ספרי קומיקס שלמים.
לקריאה חופשית!

אפרת ברזל היא אשת תקשורת חרדית, סופרת, מרצה – וגם בעלת תשובה. יש לה טור שבועי במגזין “קטיפה” מבית יתד נאמן, והיא מגישה תוכניות ברדיו “קול חי” ובערוץ הידברות.
הספרים שכתבה: “כל כך”, “ממש”, ו”עכשיו אני מתפללת”, וספר הילדים “סבא שלי עושה חדשות”, עוסקים במרחבי הקשר של היחסים בחיינו: על חברות, זוגיות, חינוך ילדים, תהליכי יצירה ועוד.

"סבא שלי עושה חדשות"

סיפור ילדים נפלא ואחריו הדרכה מפורטת להורים. משפטים, רעיונות ותובנות ליצירת מערכות יחסים קרובות.

"כל כך"

אסופת טורים מאת אפרת ברזל שהתפרסמו במגזין "קטיפה" של עיתון יתד נאמן. הטורים עוסקים בשינויים שדורשים מאיתנו החיים ויש בהם התייחסות מיוחדת לבעלי תשובה.

"עכשיו אני מתפללת"

אישה חרדית ואישה חילונית נפגשות לשיחה על חינוך ילדים, זוגיות, תפילה ותהליכי יצירה, ומעלות יחד זכרונות ילדות.

"ממש"

הספר נוגע בחומר ממנו עשויים מרחבי הקשרים בחיינו: חברוּת, פגיעות, חולשות וקבלת ביקורת. הוא עשוי מטורים נבחרים שהתפרסמו במגזין "קטיפה" של עיתון יתד נאמן.

סרטים מרתקים באורך מלא לצפייה ישירה של מיטב האמנים: כוכבי ערוץ הילדים – צור, ששי, ברדוגו, אופס וזבנג מגיעים אל המסך שלכם ומלמדים את ילדיכם איך מתגברים על הכעס, מהות החגים, היסטוריה יהודית וכו’

שילוב מיוחד של תעסוקה חווייתית ויצירות נפלאות לבית. מאות סרטונים בהם הילדים ילמדו כיצד לצייר, לעשות יצירות מיניאטוריות מפלסטלינה, רקמות יפיפיות, יצירות מקרטון, צורות מנייר, תכשיטים. וכן חוגים מלאים לניגון במגוון כלי נגינה, חוג נגרות, חוג אנגלית ועוד…

מי רוצה להיות מיליונר (רוחני)? כנסו למשחק הטריוויה האינטרקטיבי המהנה, וחדדו את המוח במגוון שאלות בתחומי ידע נרחבים.

שלל משחקים בפיתוח בלעדי של הידברות. המשחקים מפתחים את יכולות הילד במגוון תחומים, יכולת יצירת הקשרים לוגיים, חשיבה מהירה, שימת לב לפרטים, פיתוח יכולות הזיכרון, לימוד חשבון, ידע ביהדות, חינוך למידות טובות ועוד…

הילדים אוהבים לקרוא ספרים? מהיום לא צריך לבזבז מאות שקלים… ב”עולם הילדים” מחכה לילד שלך מגוון ספרי קומיקס מלאים שניתן לקרוא אונליין: “הקרב על הבית”, “חומות של זהב”, “ניצחתי אותך אייכמן”, “מלכיאל דש”, “טיסה 079”, “סוביבור”, “בין קורי העכביש”, “אלקטרז” ועוד.